30 januar 2014

Fashion på sociale medier

 

Er du, som mig, sneet inde i det kolde og kedelige Nordjylland alt imens alle de tjekkede drikker champagne og løber op og ned af de røde løbere i København?

Eller er du heller ikke en af de fashionable kendisdarlings og firstmovers, der vader i invitationer til Copenhagen Fashion Week?

Fortvivl ikke – du behøver nemlig ikke at vente i spænding det næste halve år på, hvad vi har i vente, når det angår de kommende sæsoners farver og klæder. Modeugen er nemlig også blevet hjemmebane for tweeterne, instagrammerne og bloggerne som aldrig før, og det gør det nemt for alle os helt almindelig ikke-fashion-celebrities, at holde os opdateret på HOT og NOT til den kommende sæson – endda uden om diverse modeblades selektive filtrer.

Det eneste du behøver, er at kende det rigtige hashtag, så er du næsten med på sidelinjen. Herunder kan du se et lille udsnit af aktuelle billeder fra Instagram på hashtagget #cphfw14 og tweets med #cphfw.

 


 

I forbindelse med New York Fashion week åbner Marc Jacobs en pop up store med dufte og accessories som kan købes for social media impact. Jo mere man deler og jo flere likes man får, jo mere Marc Jacobs goodies får man også med sig. Marc Jacobs har med andre ord åbnet armene for den del af de modeinteresserede, der også gør sig på de sociale medier. Hashtagget er i øvrigt #mjdaisychain. Læs hele historien her.

 

1 Response

  1. Hmm it appears like your website ate my first comment (it
    was super long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote
    and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any helpful hints for rookie blog writers?
    I’d genuinely appreciate it.

Skriv et svar