12 november 2013

Gør dit blog-indlæg dynamisk…

logofest….. med Instagram og Twitter!

Forleden deltog jeg i en Turisme Konference, og i stedet for at lave et blogindlæg om konferencen efterfølgende, satte jeg en Widget (Twitter feed) med hashtag #turist2013 ind i indlægget, og “snakkede” lidt undervejs i konferencen. Dermed byggede jeg mit blogindlæg op undervejs. Havde det nu været en af disse her arrangementer med et officielt hashtag tilknyttet, ja så kunne jeg også have fået alle andres kommentarer med i mit blogindlæg.

Jeg har også installeret en plugin i min WordPress, således jeg med et Instagram feed kan hente billeder ind – også med et hashtag – og det er en meget dynamisk måde, at få billeder ind i et indlæg.

Se blog-indlægget Turisme Konference 2013.

Et par andre eksempler på, hvorledes Instagram kan inkorporeres på bloggen er for eksempel her, hvor vi med et hashtag viser, hvad vi laver i firmaet, når vi husker at bruge det. Eller her hvor vi bruger det til at samle op på spændende produkter, vi eller andre spotter i butikkerne.

Eksempler på andre indlæg, hvor Twitter og/eller Instagram er brugt til at give indhold:

Food Festival og lokale fødevarer

Foodies – firstmovers på smagsoplevelser??

Smukfest2013 – et studie i markedsføring

I fængsel med Stine, Jens og Frank

I øvrigt kan du se de to seneste billeder, jeg har delt med Instagram her 🙂 – udover du selvfølge til en hver tid kan se dem i spalten til højre – blot for endnu engang at understrege effekten af brugen i selve indlægget!

[instapress userid=”evanautrup” piccount=”2″ size=”270″ effect=”fancybox”]

 

Skriv et svar