23 december 2011

Nye udfordringer

Man kan være gjort af et stof, så man ikke kan modstå nye muligheder – og det er jeg!
Derfor starter jeg nu mit eget selskab – i-factor – hvor vi blandt andet vil hjælpe virksomheder med at inddrage kunderne og forbrugerne i udviklingsprocesser.

De sidste par år har jeg stået i spidsen for Holstebros satsning Foodlife, som har fokuseret på at skabe nye forretningsmuligheder i spændingsfeltet fødevarer og sundhed. Gennem dette arbejde har jeg fået sammensat et unikt team af vidt forskellige kompetencer – nemlig sociologen Ane og ernæringseksperten Inge – og kombineret med mine mange års praktisk erfaring med brugerdreven innovation, markedsføring, produkt- og konceptudvikling, er det gået op for mig, at jeg her står med et hold, der er i stand til at gøre en forskel i en udviklingsproces.

Vi spænder bredt fra den bløde sociologiske trend og forbrugerindsigt, over den brugerdrevne innovation til den hard core sensoriske produktbedømmelse. Dét har jeg valgt at kalde i·factor, hvor i’et rummer den engelske oversættelse af ”jeg”, indsigt, involvering og innovationskraft på en gang – et fundament for forbedret succesrate i innovationer og produktudviklinger.

Vi fortsætter arbejdet med Foodlife-satsningen, og det er noget nær en ønskesituation på den ene side at få lov til at fortsætte de mange spændende Foodlife-aktiviteter, og på den anden side at kunne forfølge de nye muligheder, vi også brænder for at realisere.

 

1 Response

  1. Stort tillykke med det hele. Det bliver vildt spændende at følge jer over den næste tid.

    Det er vigtige emner I tager fat på – i et marked hvor netop de nye medier kan spille en fantastisk og vigtig rolle. Og det er her det bliver spændende at følge jer.

    Så – thumbs up her fra. Vildt spændende.

    Potter

Skriv et svar